Blog σχολικού χαρακτήρα με καινοτόμο δράση την έρευνα και δημιουργία των παρουσιάσεων αποκλειστικά από τους μαθητές της τάξης. Yπεύθυνη Εκπαιδευτικός
Ακάμπαλη Ελένη.

Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Ιστορία- Κεφάλαιο 8- (Οι αγώνες του Κανάρη)

Θρησκευτικα 24. Η αλήθεια εκφράζεται με ύμνους στη λατρεία ..


36. Λύνω προβλήματα με αντιστρόφως ανάλογα ποσά.


Αντιστρόφως ανάλογα ποσά λέγονται δυο ποσά που όταν πολλαπλασιάζεται η τιμή του ενός με τον έναν αριθμό η αντίστοιχη τιμή του άλλου διαιρείται με τον αριθμό αυτό. Στα αντιστρόφως ανάλογα ποσά τα γινόμενα των αντίστοιχων τιμών είναι ίσα με έναν σταθερό αριθμό.
Και για να το καταλάβουμε ακόμα καλύτερα τον κανόνα αυτό δείτε διαδραστικά το παρακάτω slide από το school .gr



Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Γλώσσα ενότητα 9 - Συσκευές - Λιλιπούπολη. - Οδηγίες χρήσης καφετιέρας.



Το 1976 ξεκίνησε να παίζεται καθημερινά στο ραδιόφωνο, στο περίφημο Τρίτο Πρόγραμμα του Χατζιδάκι, η πασίγνωστη Λιλιπούπολη που σήμερα τα παιδιά την ξέρουν μόνο απ’ τα πολύ μελωδικά τραγούδια της, του Κυπουργού, της Λένας Πλάτωνος, του Δημήτρη Μαραγκόπουλου σε στίχους Μαριανίνας Κριεζή. Αυτά τα υπέροχα τραγούδια που τα έλεγαν η Σαββίνα Γιαννάτου, ο Σπύρος Σακκάς, ο Αντώνης Κοντογεωργίου και η Μαριέλλη Σφακιανάκη δεν ήταν, όμως, όλη η Λιλιπούπολη.

 Εξ ίσου σημαντικά ήταν τα κείμενα, τα σκετς που μεταδίδονταν καθημερινά και σατίριζαν την πολιτική επικαιρότητα της εποχής.

 Οι φανατικοί ακροατές που έχαναν την πρωινή μετάδοση είτε λόγω δουλειάς είτε λόγω σχολείου έτρεχαν ν’ακούσουν τη μεσημεριανή επανάληψη.

 Και γι’αυτούς που δεν προλάβαιναν ούτε τη μία ούτε την άλλη, υπήρχε η καταγραφή σε κασέτες.
 Οι ηθοποιοί που πρωταγωνιστούσαν ήταν ο Σταμάτης Φασουλής, η Μίρκα Παπακωνσταντίνου, η Άννα Παναγιωτοπούλου που έγραφε και τα κείμενα.
 H Λιλιπούπολη σταμάτησε να παίζεται to 1980.




Ο «Σιδερομάσας» δεν είναι ένα συγκεκριμένο μηχάνημα. 
Eννοούνται τα μηχανήματα που υπάρχουν σε κάθε είδους βιομηχανίες. 
Όπως εκείνα τα μηχανήματα έτσι κι ο Σιδερομάσας» λειτουργεί χάρη σε κάποια καύσιμη ύλη όπως είναι το πετρέλαιο, η βενζίνη ή διάφορα είδη άνθρακα, π.χ. κοκ. 
Τα προϊόντα που παράγονται είναι πολλά και ποικίλα, π.χ.κονσέρβες, τσίχλες, νάιλον κλωστές, φουσκωτές βάρκες, λεκάνες κ.ά. , με λίγα λόγια παράγει τα πάντα , ό,τι θέλουν οι καταναλωτές.

Οδηγίες χρήσης καφετιέρας

ΓΛΩΣΣΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 9-2 -ΠΑΜΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΓΟΥΕΜΠΙ; - ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ .

ΠΑΜΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΓΟΥΕΜΠΙ;


λεξιλογιο


διαδίκτυοτο ίντερνετ.
ιστοσελίδα: σελίδα στο ίντερνετ που μπορεί να έχει κείμενα, εικόνες, κλπ
ηλεκτρονική διεύθυνση: η διεύθυνση που βρίσκεται η ιστοσελ
ίδα στο ίντερνετ 
δικτυακή πλοήγηση: η περιήγηση στο διαδίκτυο (σερφάρισμα)
υπολογιστής: ηλεκτρονική μηχανή που επεξεργάζεται και αποθηκεύει στοιχεία

σκληρός δίσκος: ο αποθηκευτικός χώρος του υπολογιστή
οθόνη: περιφερειακή συσκευή του υπολογιστή που εμφανίζονται τα δεδομένα και επιδεικνύονται οι διάφορες επιλογές.
ηχείο: συσκευή που βγάζει και ενισχύει τον ήχο
"ποντίκι": περιφερειακή συσκευή, "η προέκταση" του χεριού μας μέσα στον υπολογιστή
ηλεκτρονική εγκυκλοπαίδεια: εγκυκλοπαίδεια σε ψηφιακή μορφή
πληκτρολογώ: γράφω κάτι στον υπολογιστή

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

ΕΝGLISH - MY FAVOURITE MONSTER!

Oι μαθητές της τάξης περιέγραψαν τον αγαπημένο τους ήρωα σε εξαιρετικές εργασίες τις οποίες επιμελήθηκε σε smilebox και  Jigsaw Planet και  παρουσιάζει ο καθηγητής τους Νίκος Παπαδόπουλος.

Αξίζει να τα δείτε .

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Free slideshow personalized with Smilebox
preview24 pieceDSC03858 preview35 pieceDSC03861 preview30 pieceDSC03862 preview30 pieceDSC03865 preview20 pieceDSC03867

Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

ΦΥΣΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ 1969




Θέλετε να δείτε πως ήταν το βιβλίο της Φυσικής της τάξης μας πριν πολλά πολλά χρόνια;

ΒΙΒΛΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤ ΤΑΞΗΣ - ΣΧ ΕΤΟΣ 1969

Υλικό για ανοικτή διδασκαλία επικοινωνιακού-βιωματικού προσανατολισμού (φιλαναγνωσία)


Πρόκειται κυρίως για υλικό, όπως τα παιδικά αναγνώσματα,  που προσβλέπει στη διαπολιτισμική ευαισθητοποίηση. Απευθύνεται σε όλους τους μαθητές, γηγενείς και μη, υποστηρίζει ανοικτές μορφές διδασκαλίας και είναι σχεδιασμένο για να στηρίξει τη διεξαγωγή σχεδίων εργασίας (projects) ακολουθώντας τις αρχές της βιωματικής-επικοινωνιακής διδακτικής προσέγγισης.Επιδιώκεται έτσι η ενίσχυση της επικοινωνίας και της συνεργασίας ανάμεσα σε παιδιά με διαφορετική γλωσσική και πολιτισμική υπόσταση, η ανάπτυξη γνώσεων, στάσεων και συμπεριφορών που ευνοούν την αρμονική συνύπαρξη διαφορετικών πολιτισμών και γλωσσών. (Αναδημοσίευση από το εξαιρετικό blog της συναδέλφου  Άννας Παππά).

Τα δάκρυα της Περσεφόνης 


Τυχαία Συνάντηση
Ο αδερφός της Ασπασίας.
Ο Μικρός Πρίγκηπας.