Blog σχολικού χαρακτήρα με καινοτόμο δράση την έρευνα και δημιουργία των παρουσιάσεων αποκλειστικά από τους μαθητές της τάξης. Yπεύθυνη Εκπαιδευτικός
Ακάμπαλη Ελένη.

Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Αποκριάτικα έργα στην τάξη με θέμα τους αρλεκίνους του Picasso.




Οι αποκριές κορυφώνονται την επόμενη εβδομάδα αλλά στην τάξη μας από άποψη δεν ασχοληθήκαμε με τα συνηθισμένα θέματα, αντιθέτως αρπάξαμε την ευκαιρία και αφού ακόμα δεν έχουμε καθηγητή εικαστικών την ώρα των εικαστικών επιλέξαμε ως θέμα τους αρλεκίνους του Πικάσο. 

Οι αρλεκίνοι υπήρχαν συχνά στα έργα του κατα τη ρο ζ περίοδο και κάποιους από αυτούς τους δουλέψαμε με ότι υλικό υπήρχε στην τάξη μας (κηροπαστέλ, λαδοπαστέλ, τέμπερες, ξυλομπογιές, μαρκαδόρους κλπ) . 

Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό!



Η ΡΟΖ ΠΕΡΙΟΔΟΣ - Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΟΥ ΤΣΙΡΚΟΥ

ROSE PERIOD ( 1904 - 1905 ) Είναι μια μικρή σε χρονική διάρκεια περίοδος αλλά πολύ σημαντική στην καλλιτεχνική πορεία του Πικάσο γιατί έχει σαν αποκορύφωμα την δημιουργία του μεγάλου αριστουργήματος
ΟΙ ΣΑΛΤΙΜΠΑΓΚΟΙ.... 1905
Ένα έργο μεγάλης σημασίας , πολύ έντονα ατμοσφαιρικό και κυρίως συμβολικό . Λέγεται ότι ο πίνακας αυτός παριστάνει κατά συμβολικό τρόπο την παλιά γνωστή παρέα του Πικάσο στο Παρίσι , με τον ίδιο σαν ο αρλεκίνος. 

Η περίοδος αρχίζει το 1904 όταν ο Πικάσο επιστρέφει πίσω στο Παρίσι έπειτα από την απομόνωση του στην Βαρκελώνη κατά την Γαλάζια του περίοδο. Ξαναβρίσκει τους φίλους του και τα συναισθήματα αλλάζουν. 
Είναι την εποχή που το Τσίρκο Μεντράνο κάνει παραστάσεις στο Παρίσι και η Μονμάρτρη είναι γεμάτη από γελωτοποιούς , ακροβάτες , αρλεκίνους και πλανόδιους ηθοποιούς. 
Ο Πικάσο και η παρέα του γίνονται τακτικοί θαμώνες των λαϊκών θεάτρων και του περίφημου τσίρκου όπου και τους προκαλεί ενθουσιασμό και γοητεία .


                                                 -Δημοσίευση από την εκπαιδευτικό της τάξης.

Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

«Ερωτήσεις που θα ήθελα να κάνω για το Γυμνάσιο … με τις απαντήσεις τους»

Η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο αποτελεί μια ολόκληρη διαδικασία, η οποία περιλαμβάνει όλες τις περιπλοκές που συνεπάγεται μια αλλαγή, μια μετάβαση.

Η κατάλληλη προετοιμασία των μαθητών της έκτης τάξης του δημοτικού σχολείου για το περιβάλλον του γυμνασίου, αποτελεί το πρώτο βήμα για μια ομαλή και επιτυχή μετάβαση των μαθητών στην πρώτη τάξη του γυμνασίου, βήμα που μπορεί να χαρακτηριστεί καθοριστικό για την παραπέρα φοίτησή τους στο σχολείο.

Το έντυπο«Ερωτήσεις που θα ήθελα να κάνω για το Γυμνάσιο … με τις απαντήσεις τους», είναι μια συλλογική, πρωτότυπη και πρωτοποριακή για τα Ελλαδικά δεδομένα εργασία, η οποία συντάχθηκε από ομάδα Καρδιτσιωτών επιστημόνων και εγκρίθηκε από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

ΦΥΣΙΚΗ Κυκλοφορικό Σύστημα -Ενας ακούραστος μυς η καρδιά.

ΤΡΙΤΗ 11 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2014 ΗΜΕΡΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ



ΚΟΡΙΝΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΟΥ



ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΟΥΣΑΚΩΒ

Συνοπτικές πληροφορίες για τη δράση.

Η δράση πραγματοποιείται για ενδέκατη χρονιά με επίσημο διοργανωτή στην Ελλάδα το Saferinternet.gr
Φέτος συμμετέχουν 227φορείς από όλη την Ελλάδα (σχολεία όλων των βαθμίδων , σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων, σχολικοί σύμβουλοι, δήμοι, οργανισμοί κ.λ.π.). Ανάμεσα τους και το σχολείο μας.

Οι φορείς που συμμετέχουν  ονομάζονται ΠΡΕΣΒΕΥΤΕΣ  και αναλαμβάνουν να γίνουν πολλαπλασιαστές στο χώρο τους μεταφέροντας και μεταδίδοντας το φετινό σύνθημα παντού μέσα από εκδηλώσεις και δράσεις στο σχολείο (ομιλίες, ποιήματα, θεατρικά , μουσικά δρώμενα, ημερίδες προς γονείς και εκπαιδευτικούς , δημιουργία ιστολογίων ανάλογου θέματος κλπ..). 

Φετινό σύνθημα της δράσης είναι : 

«Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο» και στόχος των φετινών δραστηριοτήτων είναι να δράσουν όλοι οι πρεσβευτές σαν προωθητές των μηνυμάτων και των στόχων του προγράμματος SAFER INTERNET της Ε.Ε. χωρίς την ανάγκη της φυσικής παρουσίας του φορέα όντας έτσι πραγματικοί πρεσβευτές του έργου. 

Η Ευρωπαική Επιτροπή Saferinternet,  στηρίζει την πρωτοβουλία με εμπλουτισμένο υλικό στον ιστοχώρο της, διαδικτυακά σενάρια webinars αλλά και τα τηλεοπτικά σποτ της πρωτότυπης τηλεοπτικής εκστρατείας «Ε τι; μπακάλικο είμαστε;».

Ετσι λοιπόν και στο σχολείο μας έχει προγραμματιστεί μια ενημερωτική συζήτηση στην αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων με θέμα την ασφάλεια στο διαδίκτυο. 

Υπάρχει πάρα πολύ και πλούσιο υλικό και η επιλογή των θεμάτων ήταν δύσκολη καταλήξαμε όμως στον παρακάτω προγραμματισμό και σαν πολλαπλασιαστές τον προτείνουμε σε όποιους ενδιαφέρονται να ενημερωθούν.

Ακολουθεί ένα από τα βίντεο που συμμετέχουν στις εκδηλώσεις της ημέρας και είναι εξ ολοκλήρου έργο των μαθητών του 5ου Λυκειου Λάρισας.



ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ:

Έναρξη 10:00
Προβολή ενημερωτικών  τηλεοπτικών  σποτ :

        Saferinternet Always Ask  for Help. (διαρκ 1.51 – δέκα λεπτά σχετική συζήτηση).

2    «Ε τι; Μπακάλικο είμαστε;» - Teaser - Ιδιωτικότητα (διαρκ. 0:56 – δέκα λεπτά σχετική συζήτηση).

3     «Ε τι μπακάλικο είμαστε;» - Τeaser - Kριτική Σκέψη (διαρκ. 0:55- δέκα λεπτά σχετική συζήτηση).

4     «Ε τι μπακάλικο είμαστε;» - Teaser Οικονομικές απάτες  online (διαρ. 0:55).

5   «Ε τι; Μπακάλικο είμαστε;»-  Teaser Ακατάλληλες ιστοσελίδες.(διαρκ. 0: 53- δέκα λεπτά σχετική συζήτηση).

6    «Προσέχω όταν συμμετέχω»  Saferinternet – γραμμή ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ. Και σε συνεχεια το παρακάτω βιντεο:

7     Η κοκκινοσκουφίτσα στο διαδίκτυο. (διαρκ 3:57 – δέκα λεπτά σχετική συζήτηση).

8     Προβολή ppd της μαθήτριας Αθανασιάδου Κορίνας και  του μαθητή Ουσάκωβ Αλέξανδρου  (δέκα διαφάνειες) σχετικά με την ασφάλεια στο Διαδίκτυο.

9   Ανακεφαλαίωση – Λήξη - Δραστηριότητες στις τάξεις σε σχέση με τα ερεθίσματα.

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΚΕΦ. 24 Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ - ΑΛΠΕΙΣ/ ΑΠΕΝΝΙΝΑ/ΠΙΝΔΟΣ - ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΙ- ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ








ΦΥΣΙΚΗ -Κεφάλαιο 7ο - Αναπνευστικό σύστημα

Σας συστήνουμε να δείτε τα βίντεο που αφορούν στην ενότητα και έχει εισάγει ο Εμρέ στις παρουσιάσεις του..
Picture