Στα αγγλικά ο κύριος μας ζήτησε να κάνουμε μια εργασία για την Ελλαδα....
Blog σχολικού χαρακτήρα με καινοτόμο δράση την έρευνα και  δημιουργία των παρουσιάσεων αποκλειστικά από τους μαθητές της τάξης. Yπεύθυνη Εκπαιδευτικός
Ακάμπαλη Ελένη. 
Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013
Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013
ΙΣΤΟΡΙΑ 16. ΟΙ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
Εθνοσυνελεύσεις ονομάζονταν στην Ελλάδα σώματα αντιπροσώπων που αντιπροσώπευαν το έθνος, λαμβάνοντας σημαντικές αποφάσεις.
Στην αρχή του Ελληνικού κράτους, εθνοσυνελεύσεις ονομάζονταν όλα τα σώματα αντιπροσώπων, ενώ αργότερα, τα περισσότερα σώματα των εκλεγμένων αντιπροσώπων αναφέρονταν με το όνομα «Βουλή», με τη λέξη εθνοσυνέλευση ή «εθνική συνέλευση» να χαρακτηρίζει ορισμένα μόνο σώματα με ειδικό και σημαντικό ρόλο όπως την ψήφιση Συντάγματος.
Κατα τη διάρκεια της Επανάστασης οι Έλληνες προσπαθώντας να σχηματίσουν κεντρική διοίκηση για να συντονίσουν τον αγώνα τους έκαναν τρεις εθνοσυνελεύσεις και ψήφισαν Συντάγματα για την πολιτική τους οργάνωση.
 16.Οι Εθνοσυλεύσεις και η πολιτική οργάνωση του αγωνα  from ΣΤ-1 (2012-2013 / 2ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης 
 ΙΣΤΟΡΙΑ-15. Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ Η ΝΑΥΜΑΧΙΑ ΤΟΥ ΝΑΥΑΡΙΝΟΥ
Ένας πολύ βοηθητικός συνοπτικός πίνακας για τη Ναυμαχία του Ναυρίνου, τον μικρό κόλπο της Πύλου. Διαβάστε όλη τη σελίδα και θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα τη στρατηγική, τις κινήσεις και τις θέσεις των στρατευμάτων.
Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
| Χρονολογία | 20 Οκτωβρίου 1827 | 
|---|---|
| Τόπος | Ναυαρίνο | 
| Έκβαση | Νίκη των ευρωπαϊκών δυνάμεων | 
| Μαχόμενα μέρη | |
Αλγερία 
 | |
| Αρχηγοί | |
| Δυνάμεις | |
| 10 πολεμικά πλοία 10 φρεγάτες 0 κορβέτες 4 μπρίκια, 2 βάρκες  | 3 πολεμικά πλοία 17 φρεγάτες 30 κορβέτες 28 μπρίκια, 5 βάρκες, 5/6 fireships  | 
| Απώλειες | |
| 181 νεκροί, 480 τραυματίες  | 15.000 νεκροί και 30.000 τραυματίες | 
Ο Βασίλης και η Δεσποινα συνέλεξαν πληροφορίες και μας παρουσίασαν το μάθημα σε ηλεκτρονική μορφή ppd.
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ -ΚΕΦ.27, ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Παρατηρώντας προσεκτικά τον κλιματικό χάρτη της Ευρώπης η Βιργινία και η Δέσποινα παρατήρησαν ότι :
 
 
 ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ-27.Το κλιμα της ευρωπης και οι ανθρωπινες δραστηριοτητες  from ΣΤ-1 (2012-2013 / 2ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης 
 
 27. Το κλίμα της Ευρώπης και οι ανθρώπινες δραστηριότητες  from ΣΤ-1 (2012-2013 / 2ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης 
Ενώ στον Ανέστη και στην Άννα προκάλεσε εντύπωση το παράθεμα στη σελίδα 95 με τίτλο το ρεύμα του Κόλπου και ανέλαβαν να ψάξουν περισσότερες πληροφορίες γι αυτό!
 Ενώ στον Ανέστη και στην Άννα προκάλεσε εντύπωση το παράθεμα στη σελίδα 95 με τίτλο το ρεύμα του Κόλπου και ανέλαβαν να ψάξουν περισσότερες πληροφορίες γι αυτό!
Γεωγραφία - 26. Κατακόρυφος διαμελισμός της Ευρώπης.
Πριν ασχοληθούμε με το θέμα του μαθήματος να θυμηθούμε ποια ήταν η Ευρώπη στην ελληνική μυθολογία. Η "γηραιότερη ήπειρος" Μαριάννα έχει πάρει το όνομα της από..;
 
 
 Ο Μυθος της Ευρωπης   from ΣΤ-1 (2012-2013 / 2ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης 
-' Εχουμε πει και πέρυσι πως η μορφολογία του εδάφους της γης αναλύεται ως προς τον οριζόντιο και τον κατακόρυφο διαμελισμό της .
Εξετάζοντας την ήπειρο της Ευρώπης ως προς τον κατακόρυφο διαμελισμό της, η Βιργινία, ο Ηλίας και ο Βασίλης και η ομάδα των Νουρτεν, Ονουρ, Ντοουζ, Εμρά, Μερτ και Μερτ, διέκριναν πως χωρίζεται σε τρεις περιοχές:
α)ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ:
 -' Εχουμε πει και πέρυσι πως η μορφολογία του εδάφους της γης αναλύεται ως προς τον οριζόντιο και τον κατακόρυφο διαμελισμό της .
Εξετάζοντας την ήπειρο της Ευρώπης ως προς τον κατακόρυφο διαμελισμό της, η Βιργινία, ο Ηλίας και ο Βασίλης και η ομάδα των Νουρτεν, Ονουρ, Ντοουζ, Εμρά, Μερτ και Μερτ, διέκριναν πως χωρίζεται σε τρεις περιοχές:
α)ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ:
 ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ-26 ΚΕΦ.-Ο ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΟΣ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ- Ανατολικη Περιοχη  from ΣΤ-1 (2012-2013 / 2ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης 
β) ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΟΔΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
 β) ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΟΔΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
 ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ-ΚΕΦ 26-Βορεια και Κεντροδυτικη Ευρώπη  from ΣΤ-1 (2012-2013 / 2ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης 
γ) ΤΗΝ ΝΟΤΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ
 γ) ΤΗΝ ΝΟΤΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ
ΦΥΣΙΚΗ - ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Κόλποι , κοιλίες, αρτηρίες, φλέβες, αιμοσφαίρια και άλλα πολλά άγνωστα και θαυματουργά για τον ανθρώπινο οργανισμό αναλύονται στα παρακάτω εξαιρετικά power point των μαθητών .
 
Και ο Ανέστης μας δίνει μια περίληψη της ίδιας ενότητας.
 
Η Αννα μας αναλύει ολόκληρη την ενότητα :
Και ο Ανέστης μας δίνει μια περίληψη της ίδιας ενότητας.
 Φυσικη  from ΣΤ-1 (2012-2013 / 2ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης 
=Ενα πολύ χρήσιμο βίντεο από συμμαθητές της Στ τάξης του Δημοτικού σχολείου Λευκάρων.
=Ενα πολύ χρήσιμο βίντεο από συμμαθητές της Στ τάξης του Δημοτικού σχολείου Λευκάρων.
Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013
ΙΣΤΟΡΙΑ - ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΣΜΟΣ
Τί ήταν ο Προτεσταντισμός ; Ποιος ήταν ο κύριος εκπρόσωπος του; Σε ποια χώρα εμφανίστηκε; Ποιόν αιώνα; Γιατί;Θυμάστε τον Σβίγγλιο;
 
........Σε αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα δίνει ιδιαίτερα διαφωτιστικές απαντήσεις η Αναστασία με τη δική της πολύ καλή και ενημερωμένη παρουσίαση!
 Προτεστάντες   from ΣΤ-1 (2012-2013 / 2ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης 
KAI επειδή τον αναφέραμε και έχουμε έτοιμη στα αρχεία μας μια εργασία της Δέσποινας...
ο Ουλριχ Ζβίγγλιος ήταν....
 KAI επειδή τον αναφέραμε και έχουμε έτοιμη στα αρχεία μας μια εργασία της Δέσποινας...
ο Ουλριχ Ζβίγγλιος ήταν....
Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013
Γεωγραφία -ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ
Μια εξαιρετική εργασία της Δέσποινας στη Γεωγραφία για το ΣΥΜΠΑΝ! 
-Αυτοσχεδιασμοί στις διαφάνειες και οργάνωση στην παρουσίαση . Ελπίζουμε να διευκολύνει τους συμμαθητές από όλη την Ελλάδα που μας διαβάζουν :)
 
-Αυτοσχεδιασμοί στις διαφάνειες και οργάνωση στην παρουσίαση . Ελπίζουμε να διευκολύνει τους συμμαθητές από όλη την Ελλάδα που μας διαβάζουν :)
Φυσική - Αναπνευστικό .
Πως γίνεται η λειτουργία της αναπνοής; Πόσο χρήσιμη είναι για τον άνθρωπο; Ποια ζωτικά όργανα του ανθρώπινου σώματος είναι απαραίτητα ; Η Δέσποινα κατέθεσε την παρακάτω πολύ διαφωτιστική εργασία που θα σας βοηθήσει σίγουρα στην κατανόηση του μαθήματος.
 
Όλη η ενότητα του Αναπνευστικού μας συστήματος παρουσιασμένη από τον ακούραστο Βασίλη την ώρα της Φυσικής!
 
Όλη η ενότητα του Αναπνευστικού μας συστήματος παρουσιασμένη από τον ακούραστο Βασίλη την ώρα της Φυσικής!
 Αναπνευστικο  from ΣΤ-1 (2012-2013 / 2ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης 
-Παρουσιασμένη επίσης από τη Νουρτέν στη δεύτερη πολύ καλή ατομική της προσπάθεια :
 -Παρουσιασμένη επίσης από τη Νουρτέν στη δεύτερη πολύ καλή ατομική της προσπάθεια :
Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013
5 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Εδώ και 10 χρόνια να γιορτάζεται στις αρχές του Φεβρουαρίου η παγκόσμια ημέρα ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο, με τη βοήθεια του Πανευρωπαϊκού Δικτύου Εθνικών Κέντρων Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης (INSAFE). Εμεις αυτά τα είπαμε και παρακάτω αλλά σε φιλικά μπλοκ βρήκαμε πολυ ενδιαφέρουσες αναρτήσεις,
Κάθε χρόνο η γιορτή είναι τη 2η μέρα της 2ης βδομάδας του 2ου χρόνου και αποτελεί την καλύτερη αφορμή να θυμηθούμε τη σημασία της ασφαλούς περιήγησης στο διαδίκτυο, κάτι που πολλές φορές αγνοούμε ή αμελούμε. Σε μια εποχή που έχουμε πιο εύκολη από ποτέ πρόσβαση, γίνεται ακόμα σημαντικότερο να είμαστε προστατευμένοι.
Η ημέρα αυτή αποτελεί ημέρα ευαισθητοποίησης μικρών και μεγάλων στα θέματα που αφορούν την ασφαλή και σωστή χρήση του Διαδικτύου, του κινητού τηλεφώνου και όλων των σύγχρονων τεχνολογιών που είναι πια κομμάτι της καθημερινής μας ζωής.
Το θέμα του φετινού εορτασμού είναι :
«Τα Δικαιώματα και οι υποχρεώσεις μας online», με το σύνθημα: «ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΣΥΝΕΣΗ! (Connect with respect!)».
Ανάρτηση της δασκάλας της τάξης.
Εγγραφή σε:
Σχόλια (Atom)