Blog σχολικού χαρακτήρα με καινοτόμο δράση την έρευνα και δημιουργία των παρουσιάσεων αποκλειστικά από τους μαθητές της τάξης. Yπεύθυνη Εκπαιδευτικός
Ακάμπαλη Ελένη.
Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013
Τετάρτη 29 Μαΐου 2013
UNICEF- Τα Παιδιά Γράφουν & Ζωγραφίζουν τα Δικαιώματά τους το 2013
(Για να δείτε το βίντεο απερίσπαστα, πατήστε stop στο player δεξιά).
Συμμετοχή της τάξης μας στον διαγωνισμό :
Τα Παιδιά Γράφουν & Ζωγραφίζουν τα Δικαιώματά τους το 2013 για 15ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για τα Δικαιώματα των Παιδιών.
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΣ ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ 17 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΑΜΕ ...
Το πρόγραμμα:
Πρόκειται για ένα Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό πρόγραμμα της UNICEF που υλοποιείται σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού και έχει αναγνωρισθεί από την Επιτροπή των Δικαιωμάτων του Παιδιού που εδρεύει στη Γενεύη ως το καλύτερο που
υλοποιείται στη χώρα μας για την προώθηση των Δικαιωμάτων του Παιδιού.
Σκοπός του προγράμματος είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών, των
εκπαιδευτικών και γενικότερα της εκπαιδευτικής κοινότητας πάνω στα δικαιώματα των παιδιών όπως περιλαμβάνονται στη Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Παιδιού. Δίνει επίσης στους μαθητές την ευκαιρία να εκφραστούν μέσα από δημιουργικές πρωτοβουλίες για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους και να στείλουν τα δικά τους μηνύματα στους μεγάλους για θέματα που τους αφορούν άμεσα. Η προώθηση αξιών, όπως η κοινωνική δικαιοσύνη, ο αλτρουισμός, η ειρήνη, η ισότητα αποτελούν βασική προτεραιότητα.
Συμμετοχή της τάξης μας στον διαγωνισμό :
Τα Παιδιά Γράφουν & Ζωγραφίζουν τα Δικαιώματά τους το 2013 για 15ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για τα Δικαιώματα των Παιδιών.
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΣ ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ 17 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΑΜΕ ...
Το πρόγραμμα:
Πρόκειται για ένα Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό πρόγραμμα της UNICEF που υλοποιείται σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού και έχει αναγνωρισθεί από την Επιτροπή των Δικαιωμάτων του Παιδιού που εδρεύει στη Γενεύη ως το καλύτερο που
υλοποιείται στη χώρα μας για την προώθηση των Δικαιωμάτων του Παιδιού.
Σκοπός του προγράμματος είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών, των
εκπαιδευτικών και γενικότερα της εκπαιδευτικής κοινότητας πάνω στα δικαιώματα των παιδιών όπως περιλαμβάνονται στη Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Παιδιού. Δίνει επίσης στους μαθητές την ευκαιρία να εκφραστούν μέσα από δημιουργικές πρωτοβουλίες για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους και να στείλουν τα δικά τους μηνύματα στους μεγάλους για θέματα που τους αφορούν άμεσα. Η προώθηση αξιών, όπως η κοινωνική δικαιοσύνη, ο αλτρουισμός, η ειρήνη, η ισότητα αποτελούν βασική προτεραιότητα.
Τρίτη 28 Μαΐου 2013
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο Παιδικής Τέχνης "Οικουμένη".
Στα πλαίσια των προγραμματισμένων εκπαιδευτικών επισκέψεων επισκεφθήκαμε το Μουσείο Παιδικής Τέχνης "Οικουμένη ¨στη Συδινή Ξάνθης.
Ήταν μια καλοδουλεμένη δραστηριότητα που μας άφησε με τις καλύτερες εντυπώσεις.
Ήταν μια καλοδουλεμένη δραστηριότητα που μας άφησε με τις καλύτερες εντυπώσεις.
Κυριακή 26 Μαΐου 2013
Ιστορία στ' -ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
μικρασιατική εκστρατεία και καταστροφή ... from ΣΤ-1 (2012-2013 / 2ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης
Οι καταγεγραμμένες αφηγήσεις των ανθρώπων που επιβίωσαν της λαίλαπας της Μικρασιατικής καταστροφής είναι οι λεγόμενες "ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ" και όπως έχουμε πει πάρα πολλές φορές στην τάξη
αποκτούν τη μοναδικότητα του μέσα στο χρόνο ως ανεκτίμητες πηγές μιας νωπής εποχής που άφησε ανεξίτηλα τα σημάδια της στον Ελληνισμό ..Στα βίντεο που ακολουθούν υπάρχουν πολλές από αυτές που αξίζει να παρακολουθήσετε για την αυθεντικότητα τους και το συναίσθημα που αναδύουν.
Οι καταγεγραμμένες αφηγήσεις των ανθρώπων που επιβίωσαν της λαίλαπας της Μικρασιατικής καταστροφής είναι οι λεγόμενες "ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ" και όπως έχουμε πει πάρα πολλές φορές στην τάξη
αποκτούν τη μοναδικότητα του μέσα στο χρόνο ως ανεκτίμητες πηγές μιας νωπής εποχής που άφησε ανεξίτηλα τα σημάδια της στον Ελληνισμό ..Στα βίντεο που ακολουθούν υπάρχουν πολλές από αυτές που αξίζει να παρακολουθήσετε για την αυθεντικότητα τους και το συναίσθημα που αναδύουν.
Γεωγραφία - κεφ.37- Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Αφρικής. Η Διώρυγα του Σουέζ./ Το φράγμα του Ασουάν
φράγμα του ασουάν from ΣΤ-1 (2012-2013 / 2ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης
http://www.slideshare.net/hellaka/ss-21248714
http://www.slideshare.net/hellaka/ss-21248714
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)