Blog σχολικού χαρακτήρα με καινοτόμο δράση την έρευνα και δημιουργία των παρουσιάσεων αποκλειστικά από τους μαθητές της τάξης. Yπεύθυνη Εκπαιδευτικός
Ακάμπαλη Ελένη.
Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014
Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014
«Ερωτήσεις που θα ήθελα να κάνω για το Γυμνάσιο … με τις απαντήσεις τους»
Η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο αποτελεί μια ολόκληρη διαδικασία, η οποία περιλαμβάνει όλες τις περιπλοκές που συνεπάγεται μια αλλαγή, μια μετάβαση.
Η κατάλληλη προετοιμασία των μαθητών της έκτης τάξης του δημοτικού σχολείου για το περιβάλλον του γυμνασίου, αποτελεί το πρώτο βήμα για μια ομαλή και επιτυχή μετάβαση των μαθητών στην πρώτη τάξη του γυμνασίου, βήμα που μπορεί να χαρακτηριστεί καθοριστικό για την παραπέρα φοίτησή τους στο σχολείο.
Η κατάλληλη προετοιμασία των μαθητών της έκτης τάξης του δημοτικού σχολείου για το περιβάλλον του γυμνασίου, αποτελεί το πρώτο βήμα για μια ομαλή και επιτυχή μετάβαση των μαθητών στην πρώτη τάξη του γυμνασίου, βήμα που μπορεί να χαρακτηριστεί καθοριστικό για την παραπέρα φοίτησή τους στο σχολείο.
Το έντυπο«Ερωτήσεις που θα ήθελα να κάνω για το Γυμνάσιο … με τις απαντήσεις τους», είναι μια συλλογική, πρωτότυπη και πρωτοποριακή για τα Ελλαδικά δεδομένα εργασία, η οποία συντάχθηκε από ομάδα Καρδιτσιωτών επιστημόνων και εγκρίθηκε από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΠΗΓΗ: ΑΝΝΑ ΠΑΠΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΔΩ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ |
Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014
Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014
ΤΡΙΤΗ 11 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2014 ΗΜΕΡΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΚΟΡΙΝΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΟΥ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΟΥΣΑΚΩΒ
Συνοπτικές πληροφορίες
για τη δράση.
Φέτος συμμετέχουν 227φορείς από όλη την Ελλάδα (σχολεία όλων των βαθμίδων , σύλλογοι γονέων και
κηδεμόνων, σχολικοί σύμβουλοι, δήμοι, οργανισμοί κ.λ.π.). Ανάμεσα τους και το σχολείο μας.
Οι φορείς που συμμετέχουν ονομάζονται ΠΡΕΣΒΕΥΤΕΣ και αναλαμβάνουν να γίνουν πολλαπλασιαστές στο χώρο τους μεταφέροντας και μεταδίδοντας το φετινό σύνθημα παντού μέσα από εκδηλώσεις και δράσεις στο σχολείο (ομιλίες, ποιήματα, θεατρικά , μουσικά δρώμενα, ημερίδες προς γονείς και εκπαιδευτικούς , δημιουργία ιστολογίων ανάλογου θέματος κλπ..).
Οι φορείς που συμμετέχουν ονομάζονται ΠΡΕΣΒΕΥΤΕΣ και αναλαμβάνουν να γίνουν πολλαπλασιαστές στο χώρο τους μεταφέροντας και μεταδίδοντας το φετινό σύνθημα παντού μέσα από εκδηλώσεις και δράσεις στο σχολείο (ομιλίες, ποιήματα, θεατρικά , μουσικά δρώμενα, ημερίδες προς γονείς και εκπαιδευτικούς , δημιουργία ιστολογίων ανάλογου θέματος κλπ..).
Φετινό σύνθημα της
δράσης είναι :
«Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο» και στόχος των φετινών
δραστηριοτήτων είναι να δράσουν όλοι οι πρεσβευτές σαν προωθητές των μηνυμάτων
και των στόχων του προγράμματος SAFER INTERNET της Ε.Ε. χωρίς την ανάγκη της
φυσικής παρουσίας του φορέα όντας έτσι πραγματικοί πρεσβευτές του έργου.
Η
Ευρωπαική Επιτροπή Saferinternet, στηρίζει την πρωτοβουλία με εμπλουτισμένο
υλικό στον ιστοχώρο της, διαδικτυακά σενάρια webinars αλλά και τα τηλεοπτικά
σποτ της πρωτότυπης τηλεοπτικής εκστρατείας «Ε τι; μπακάλικο είμαστε;».
Υπάρχει πάρα πολύ και πλούσιο υλικό και η επιλογή των θεμάτων ήταν δύσκολη καταλήξαμε όμως στον παρακάτω προγραμματισμό και σαν πολλαπλασιαστές τον προτείνουμε σε όποιους ενδιαφέρονται να ενημερωθούν.
Ακολουθεί ένα από τα βίντεο που συμμετέχουν στις εκδηλώσεις της ημέρας και είναι εξ ολοκλήρου έργο των μαθητών του 5ου Λυκειου Λάρισας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ:
Έναρξη 10:00
Προβολή ενημερωτικών τηλεοπτικών
σποτ :
5 «Ε
τι; Μπακάλικο είμαστε;»- Teaser
– Ακατάλληλες ιστοσελίδες.(διαρκ. 0: 53- δέκα λεπτά σχετική
συζήτηση).
7 Η κοκκινοσκουφίτσα στο διαδίκτυο.
(διαρκ 3:57 – δέκα λεπτά σχετική συζήτηση).
8 Προβολή ppd της μαθήτριας Αθανασιάδου Κορίνας και του
μαθητή Ουσάκωβ Αλέξανδρου (δέκα
διαφάνειες) σχετικά με την ασφάλεια στο Διαδίκτυο.
9 Ανακεφαλαίωση –
Λήξη - Δραστηριότητες στις τάξεις σε σχέση με τα ερεθίσματα.
Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΚΕΦ. 24 Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ - ΑΛΠΕΙΣ/ ΑΠΕΝΝΙΝΑ/ΠΙΝΔΟΣ - ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΙ- ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ
ΦΥΣΙΚΗ -Κεφάλαιο 7ο - Αναπνευστικό σύστημα
Σας συστήνουμε να δείτε τα βίντεο που αφορούν στην ενότητα και έχει εισάγει ο Εμρέ στις παρουσιάσεις του..
Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)